WTF : Pakai Skirt Pendek, Dedah Paha, Rozita Che Wan Yang Badass Pilihan Kami Hari Ini (2 Gambar)
Home » » WTF : Pakai Skirt Pendek, Dedah Paha, Rozita Che Wan Yang Badass Pilihan Kami Hari Ini (2 Gambar)

WTF : Pakai Skirt Pendek, Dedah Paha, Rozita Che Wan Yang Badass Pilihan Kami Hari Ini (2 Gambar)

65 Comments
Terbaru menerusi laman Instagram milik Zain Saidin, pelakon ini telah memuat naik sekeping foto mesranya bersama kekasih hati dan menerusi foto yang dipaparkan, Rozita Che Wan pada ketika itu sedang memakai skirt pendek sehingga menampakkan bahagian pehanya sewaktu duduk berbual bersama Zain di atas sebuah sofa.

#kulit masih bergetah ke mata aku rabun?


65 comments:

  1. Indonesia hebat dong...kaya maju...ada buat jet....lalalalalalalalaolololololololalalalalalalalalalalaololololo ayoh dong nyayi sama......ayoh goyang in...cepatan

    ReplyDelete

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. kiss my ass if you think you are "power full"

      Delete
  3. fuck you.eee..geli aku ngan perempuan ni.dh tau dia tu janda jgalah diri 2 elok2 ni mkin lame prangai mngalahkn org muda.aku ase tu lah yg myebabkn janda slalu kne ktuk..sbb ade org mcm ni lah.dia x kesian kot kat anak2 dia.bangang tahap ababun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DER JGN CAKAP ORG JE KO TU PUN BLUM TENTU LG HIDUP KO BERJAYA DIDIK ANAK KO JD ORG SILAP2 JD BINATANG.. KALAU TAKAT ARTIS NI XPYH KOMEN SEMUA ARTIS MANA ADA MARUAH.. HARAP MUKE CAANTIK CIPAP DH PENUH AIR ORG LAIN ///

      Delete
  4. bila orang tegor kata sebok....
    dalam hati x dak islam camtu la jadinya....harap pakai tudung...
    fikiran bodo tahap apa lagi...pantang aku org cmni...
    hukum hakam buat main2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mari kita sama2 berdoa agar dia berubah..:)

      Delete
  5. janda busuk. muka berkedut. makeup lebih. apa lah selera zain ni. kena ubat guna2 ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kopet che ta besau boh. heh. heh.

      Delete
  6. tua manyak money .. huhuhu

    ReplyDelete
  7. ARTIS KT MALAYSIA KEBANYAKAN PERANGAI MCM HAIWAN KADANG2 AKU PUN CONPIUS YG BERLAKON TU HAIWAN KE ARTIS MSIA.. DH PELAKON MCM HAIWAN.. POLITIK PLAK MCM PERANGAI BINATANG.. SAMPAI AKU CONPIUS AGAIN N AGAIN YG MANA SATU AHLI PARLIMEN YG MANA SATU BINATANG ///

    ReplyDelete
    Replies
    1. like bro

      Delete
    2. aku pun kompius ko ni binatang ker org... cakap xde adap.. kalau manusia msti la ade adap sket... puii....

      Delete
    3. slamat menuju ke neraka derrrrrr

      Delete
  8. Ini sme POYO

    ReplyDelete
  9. Orang atas aku nie poyo kew apa?perlu kew ltak line kt blkg 2?bro...xyah nk bukak sgt la...lu blom knal dunia ag ase...entah2 aku ag lama dr ko...susah tol budak baru naik nie..budak blom knal dunia...aduyaiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala korang semua same je.,geng2 bodoh yg perasan ulama bagai.,bersumpah mengalah ulama tapi perangai mengalah setan dari adik2 sampai ayah2 yg kepala bana..konon nk jaga bangse tapi yg aq tengok merosakkan bangse adalah..yg pukul bangse sendiri la,kaki club dgn ayah2 yg x gune suke ugut adik2 sendiri..kalau dh kuat sangat tu pegi cube pertahankn negara nie bukannye menyusahkn orang lain../// binasa la kau wahai setan yg brtopengkn manusia..

      Delete
  10. Zaman2 aku dulu. Kalau artis macam ni sume kene ban. Ini bukan artis.

    ReplyDelete
  11. Biarkan lah dia..
    Bende mcm ni pn korg nk bangkitkn,
    kpd yg tk suka tu harap jaga lah seluar dalam sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju......

      Delete
    2. setuju ssgt...

      Delete
    3. lancau lu ak xstuju!! patut suh cik ta kangkang kn lg best.. hahaha

      Delete
  12. Betul org atas.. Aku sokong kau,
    Kepd yg tk suka seeloknya tinggal dlm hutan
    yg terbaik!

    ReplyDelete
  13. Mulut owg mmng xkn benti bckp..
    Yg penting diorng nk nikah..
    Kite doakn je kbhgiaan diorng..
    Mne taw after kawen zain bole bimbing cik ta..
    Jgn la slalu bsngke buruk kt owg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. niat xmghalal kn cara ye cik ct khadeeja .. :/

      Delete
    2. even budak2 pun twu bnde nie salah......so.....tgor jer lah....xyah dok mngutuk.....harap2 insan yg lam gamba 2 insaf.........lets pray 4 her,...

      Delete
  14. biar ah dia.. aq kalau jadi zain tu pun sama jugak,layan jak minah ni.. mantap dan begetah.. pandai dia jaga badan.. bukan cam artis lain,asik2 masuk pusat 'rehab' sahaja... malula wei

    ReplyDelete
  15. Pakai cam jalang.

    ReplyDelete
  16. biarlah die, dalam kubur masing2 jawab. sebagai umat islam mesti tahu halal haram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg dlm kubur masing2..tp selagi namanya islam kena tegur..xleh biarkan sb dia islam..dia kena jaga kesucian agama islam..yg kutuk2 tu sb sakit hati dan malu org islam perangai cam kafir..semua nk dedahkan.. (bukan xakap dia kafir) harap jgn slh fhm

      Delete
  17. haha. Dalam akhbar dia kata ''seksi hak saya'' .. Lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seksi hak dia..dia tu hak siapa...??? kesian2......

      Delete
  18. ciknisha taksedar diri , tegur over sangat . bohsia aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia frust tu psl zain nk kawin ngan cik ta psl dia bujang lgi...

      Delete
  19. biar la.. nnti zain senang ckit nk selak skirt nk jilat pepek rozita.haha

    ReplyDelete
  20. yang nak tegur pun mulut haram gak. siap cop dia ahli neraka la ape la. tegur elok2 sudah. kalau tegor pun siap ade maki2 semua, bukan dia je boleh ke neraka, org yg tegor pun boleh je. peace!

    ReplyDelete
  21. Ini lah contoh perangai melayu yang suka mengumpat & menabur fitnah! Banyak hipokrit sini oi!

    ReplyDelete
  22. tu lh pasal....tak de sape pun suruh tgok...

    ReplyDelete
  23. kalau rasa awak tu muslim.. nasihat la elok-elok. contohnya suami kena jaga aurat isterinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah betul tu, nak tegur ada caranya ni tak yg menegur pun bahasa punyalah kesat mcm mana org nak dgr! lagi satu, amalan kita sendiri pun tak tau sempurna ke tdk, yg sibuk doakan org masuk neraka bagai,doalah yg baik2!

      Delete
  24. Laaaa...skirt pendek pun nk kecoh...belambak lg pompuan pakai tudung tp baju jarang sampai nampak seluar dlm..lagi terok..puuiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn nk kecoh sedara..tp i sbg pompuan,malu sgt..tambah2 org dok label pmpn pakai tudung blm tentu baik...mmg la xtau hati masing2,tp kami malu..yg pompuan pki tudung n baju jarang tu,sama taraf la dgn cik ta kita ni

      Delete
    2. yela...x suke bila ada sstgh aggp pmpn pkai tdung cm2..x sume..sekurg2nye pkai tdung..kalo pkaian jarang tu da dosa len..ni kalo x pakai tdung satu dosa,baju seksi satu dosa lagi..lg byk...pape pon xmau la ckp sume nye same..

      Delete
  25. off all the woman in the world why pick her?? can't he just pick juliana evans????

    ReplyDelete
  26. Dahaga batang
    Sally -016-2741995

    ReplyDelete
  27. TU NAMENYE TUE XSEDAR DIRI....

    ReplyDelete
  28. cik ta lawa pe .. tetek beso .. paha gebu .. cuma leher je la menggeleber sket .. tapi zain slera lagi ... biarkan je la .. cik ta ngan zain hidup dalam donia mereka ..

    ReplyDelete
  29. mmg la..tp i sbgai pmpn malu la bile ada kes2 cmni...knp la.ish...

    ReplyDelete
  30. yang aku hairan masa berlakon filem tentang agama tahu pulak hukum harkam. tapi bila dah keluar daripada shooting haaa tu dia hukum pi mana, harkam pi mana? ertinya mereka ni golongan yang permainkan hukum allah. laknattullah. moga cepat2 lah bertaubat che ta oiii....

    ReplyDelete
  31. yg dok kutuk2 kemain tu ingat free2 jeke telepas..wallahualam.

    ReplyDelete
  32. ni lah trend jahiliyah dlu,patutlah xhusband buang dia,teruk,dah kena buang pun stil x sedar2 lg,korang yg nk backup dia ni pasal apa?sb aurat dia la org ramai berdosa sb tertengok dan tiru cara dia,kubur masing2 ea?abis klu dah mati esok2 suruh dia gali kubur sndiri?biar la dia?mana iman n kasih syg ko ckp mcm tu?bukn hukum sy tp hukum Allah,so pada yg backup che xda getah ni p la doa utk diri sndiri moga dpt hidayah.hidup jgn gelap hati sgt..kutuk2 dia?ofkos,sb dia bt perangai terkutuk,cuba mcm irma hasmi natasha hudson wardina xdala org kutuk,doakan lg..adios

    ReplyDelete
  33. artis2 ni bila ditegur x terima..dh mmg terang2 buat benda x betul...dan tau hukumnya apa? ptt sedar dirilah..jgn terlalu menunjuk, x salah kalau nak kawin sekali lg, x kisahlah jodohnya ngan siapa..tp apa salahnya bersederhana, x perlu nk hebah sana sini, sbb takut2 bila jodoh x panjang mula lah ckp x sefahaman,x dpt beri komitmen dll...sebelum kawin ckp memahami,x kisah pakai seksi,x kisah nak berlakon,faham kerjaya seorang artis...ermmm..masa kahwin masuk paper,nti bercerai pun masuk paper gak...pasni kna simpan keratan akhbar,masa bercinta,tunang,kahwin,bercerai..semua nak di hebahkan...

    ReplyDelete
  34. Hahah.. korang tahu tak.. kalau korang cakap DIA AHLI NERAKA, automatiknye ORANG YANG CAKAP TUH AHLI NERAKA.. SO IBADAT KORANG SELAMA NI,DIA YANG AMBIK DAN AHLI SYURGA..Kalau tak tahu pasal agama, jangan main tibai.. sendiri yang dapat dosa.. kalau nak tegur, jgn smpai mengaibkan dy.. xpasal2 korang yang tanggung dosa dy smua..

    ReplyDelete
  35. www.seksiwife.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. meluat tengok diorng dlm cerita master chef...and tak suka statement zain...bajet bagus...yg awek dia back up...poyos siot...elokla dua2 tu

    ReplyDelete
  37. u org ni bongok laa,.open minded la ckit.dh nma die artis.biase je tu,bkn die dok kangkang pun..!!!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri